2012. október 8.

Rob New Yorkban!

Rob a mai nap folyamán NY-ban járt..Íme pár kép..:-))



8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Christina, te sem akarod, hogy megfázzon a feje, ugye? :D

      Törlés
    2. Még azt kéne, a kócos séró hiányos séró lenne úgy kopaszodna:D:D Inkább sapesz mint a fej megfázás:D:D

      Törlés
  2. Na igen,ez a sapi se kerül be a "legdivatosabb sapkák a világon" rovatba..:D

    VálaszTörlés
  3. Jaj, egyemmegdedrága! :)) Már épp izgultam, hogy vajon merre jár... semmi hír nem volt róla. :D

    De az a sapka!!! :) Olyan édesen lepukkant bír néha lenni :)) *sóhaj*

    VálaszTörlés
  4. Igen,nagyon elbújt megint...de hamarosan majd nem győzünk frissíteni annyi új hír lesz..:-))

    Hehe,hát igen...Mondjuk én bírom a lazaságát...röviden-tömören:lesz@rja ki mit gondol,azt veszi fel ami kényelmes...nem követi a Hollywoodi trendeket..:-)))

    VálaszTörlés
  5. Igen, ez tény és való, én is pont ezt szeretem benne. Lehet hogy gáz a sapka, de ő igy érzi jól magát és ez látszik rajta. Ki nem állhatnám ha leugrana a boltba egy sörért és öltönyt húzna minden alkalommal, hátha épp fotózzák. Igy természetesebb és sokkal szerethetőbb :-))Ugyhogy maradhat a sapi, nem bánom:PP

    VálaszTörlés
  6. hát igen, szerintem is ez a legjobb benne, hogy az maradt aki volt, nincs elszállva magától, a földön jár. Ha olyan helyre megy akkor meg mindig csinin van felöltözve.:)

    VálaszTörlés