2012. július 5.

Berlini Press Junket interjú


Rip.: Épp most láttam a filmedet.
Rob: Tetszett?
Rip.: Tényleg őrült.
Rob: Eléggé  furcsa. Kintről nézve eléggé.
Rip.: Ez minden bizonnyal nem tini film.
Rob: Igen, nem az. Hacsak nem egy igazán okos tinédzser, vagy érdeklik a nagy limuzinok.


Rip.: A filmben sok meztelen jelenet van. Sok szexed volt számos különböző nőkkel. Milyen volt?
Rob: Fele esetben a szexjelenetek nem a tervek szerint születnek meg. Helyre kellene tenni ezt a szex után.
Rob: A forgatókönyv csak annyit mond: "Csak szexeltek", de David azt mondta azon a napon "Most szexelnetek kell". Mindegyik az én szüleményem, az összes munkán és hatalmas párbeszédek jelenetein gondolkodtam, igy áttudtam rágni magam. 


Rip.: A barátnőd Kristen látta a filmet?
Rob: Igen-igen.
Rip.: Hogyan készíted fel ezekre a jelenetekre amik más és más nőkkel voltak?
Rob: Az egyetlen baj az, ha a film nem jó. És azután ezek a kérdések: "Miért csinálod ezt?Miért játszottál el ennyi szexjelenetet ha ilyen rossz a film?Ha érdekes és hihető, akkor minden rendben van.


Rip.: Mikor döntesz úgy, hogy hivatalosan is felvállalod a kapcsolatodat?
Rob: Hogy őszinte legyek, nem beszélek a kapcsolatomról. Egyszerűen azért, mert sose tettem, amióta 
elkezdtem interjúzni. Nem...egyszerűen nem fogok.

Forrás: RPL
Továbbá köszönjük az angolra fordítást egy lelkes német Rob rajongónak :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése