2012. július 3.

Német interjú!

Robert Pattinson végülis!

Pattinson:"Tudom,hogy ez egy klassz film".

A színész Robert Pattinson próbálta távolt tartani magától az ambiciózus szerepeket."Ebben az időszakban számos projektbe belevágtam,miközbe tavaly még úgy gondoltam,hogy nem vagyok jó színész",mondta a Twilight szereplője a DAPD hírügynökségnek Berlinben.A furdólopont a Cosmopolis volt mely nemrég a Cannesi filmfesztiválon is képviseltette magát.

"Ha meghívást kap egy színész Cannesban,más fényben látja magát"-mondta a brit színész.A válasza:"Ez egy nagyon klassz film".

Miután nagyok sok meztelen jelenetben szerepel a Bel Ami című filmben,megkérte a Cosmopolis rendezőjét David Cronenberget,hogy ebben a filmben ejtse ezeket a jeleneteket."Én mindig nagyon gátlásos voltam,mert angol vagyok"-vallotta be a színész."Minden szex jelenetnél kényelmetlenül érzem magam a bőrömben.Én vagyok az első aki bepánikol."Ha forgatok egy filmet és tényleg nem tetszik,úgy érzed magad egy kicsit mint egy prostituált"

A film adaptációja Don DeLillo regénye a Cosmopolis.Pattinson egy pénzügyi cápát játszik aki szakmailag és lelkileg is összeomlott.A filmet csütörtökön(júl.5.-én) vetítik a német mozik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése